Theatres des Vampires

Strona Sojuszu - Theatres des Vampires

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2006-06-03 20:46:55

Louis

Administrator

759904
Skąd: Olkusz
Zarejestrowany: 2006-04-15
Posty: 329001
Punktów :   -1 

Rozwijanie się graczy

Kto jest za tym żeby ustalić słabszym graczom limit pkt które mają osiągnąć do danego dnia. Proponuje coś takiego: gracze, którzy mają poniżej 1k pkt do np. przyszłej soboty mają mieć 1k, gracze, którzy mają poniżej 2k pkt do soboty mają mieć 2k pkt, itd. Kto jest za tym?


"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to myslę sobie po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić. Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił." ks. Jan Twardowski "Niecodziennik cały"

Offline

 

#2 2006-06-03 21:26:37

andsut

Gość

Re: Rozwijanie się graczy

Ja proponuję podział na graczy aktywnych i nieaktywnych. Nieaktywni (raz na dwa dni) out.
Resztę trzeba by zapytac czemu się nie rozwijają - jak nie odpiwedzą to są nieaktywni i out...

Do gry trzeba miec chęci.

 

#3 2006-06-03 21:37:51

andsut

Gość

Re: Rozwijanie się graczy

Mam też inny pomysł (nawet kilka):
1. Utworzyc pary z graczy podobnych wspierających się. Gdyby nie dali rady w parze to zgłaszają problem sojuszowi. Pary rozwijające się premiowac dostawą surowców. Pary nieaktywne wywalac parami. Ludzie sami będą się wzajmnie "nakręcac".
2. Zwiad bojowy oddzielic od zwiadu dyplomatycznego. Zwiadowca bojowy moze za swą robotę w d... dostac (mam na karku trzy falangi w tym szefa "a PAE"). Zwiad "dyplomatyczny" ma za zadanie wyłowic graczy relatywnie mocnych (np. na poziomie przynajmniej połowy naszych najlepszych) i zacząc przyjacielską rozmowę - może rzucic trochę surowców na przyjaźń na początek... Dlatego Zwiadowca i Dyplomata to powinny byc rozdzielone funkcje. Staram się gadac z graczami ale jak to pogodzic z ciągłym ich szpiegowaniem ?
3. Wprowadzic "akcyjnosc" - po uprzedzeniu powiedzmy dwudniowym i na zyczenie gracza wybrana i sąsiedzka w rozwoju para pomaga w uzupełnieniu surowców. Potem zwrot (znowu na zyczenie i po dwudniowym uprzedzeniu). Nie ma sensu, żeby wszyscy wspierali takie akcje bo co meże dostrczyc gracz najsłabszy graczowi najlepszemu.
4. Sojusz podzielic np. na połowę wg. punktów - wyznaczyc dowodcę każdej połowy (i naczelnego oczywiście).

 

#4 2006-06-04 13:34:31

Louis

Administrator

759904
Skąd: Olkusz
Zarejestrowany: 2006-04-15
Posty: 329001
Punktów :   -1 

Re: Rozwijanie się graczy

A propo punktu 2. Nie chcesz być zwiadowcą czy dyplomatą?


"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to myslę sobie po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić. Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił." ks. Jan Twardowski "Niecodziennik cały"

Offline

 

#5 2006-06-05 15:38:09

andsut

Gość

Re: Rozwijanie się graczy

W środę planuję mieć 10-tego szpiega. Nie wiem czy to dużo ale pewnie niewiele osób ma podobnie. Szkoda by było.
Z ludźmi (np. z denisem) też potrafię rozmawiać - co prawda z różnym skutkiem. Ale myślę, że i bez Dyplomaty mogę próbować ludzi zachęcać.
Czyli: raczej Zwiadowca, choć chciałbym pozostawić sobie wgląd w tę cześć forum i czasem zabierać głos w sprawach sojuszu.

 

#6 2006-06-05 16:45:49

Louis

Administrator

759904
Skąd: Olkusz
Zarejestrowany: 2006-04-15
Posty: 329001
Punktów :   -1 

Re: Rozwijanie się graczy

Ok. Dam ci spowrotem rangę "zwiadowcy". Na forum będziesz "doradcą" bo czasami mówisz mądre rzeczy! Heh Będziesz miał dostęp do tego forum.


"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to myslę sobie po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić. Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił." ks. Jan Twardowski "Niecodziennik cały"

Offline

 

#7 2006-06-05 16:57:08

Louis

Administrator

759904
Skąd: Olkusz
Zarejestrowany: 2006-04-15
Posty: 329001
Punktów :   -1 

Re: Rozwijanie się graczy

Co do spraw sojuszu to narazie zanim podejmiemy jakąs decyzję zorganizuje konkursy na najszybciej rozwijającego się członka sojuszu poniżej 5k pkt. Jeśli ktoś ma jakieś zbędne surowce może je przekazać na nagrody dla zwycięzców (może ale nie musi! )


"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to myslę sobie po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić. Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił." ks. Jan Twardowski "Niecodziennik cały"

Offline

 

#8 2006-06-05 18:17:15

Xantrop

Gość

Re: Rozwijanie się graczy

No ja niestety nie mam surowców bo zostałem najechany czego wynikiem jest utrata około 2k pkt... zresztą raport umieszczam na forum...

 

#9 2006-06-05 21:54:44

Louis

Administrator

759904
Skąd: Olkusz
Zarejestrowany: 2006-04-15
Posty: 329001
Punktów :   -1 

Re: Rozwijanie się graczy

A wiesz że za chwile dogoni nas andsut? On już ma chyba ok 21k pkt!


"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to myslę sobie po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić. Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił." ks. Jan Twardowski "Niecodziennik cały"

Offline

 

#10 2006-06-12 15:11:49

Louis

Administrator

759904
Skąd: Olkusz
Zarejestrowany: 2006-04-15
Posty: 329001
Punktów :   -1 

Re: Rozwijanie się graczy

Pomógłby mi ktoś w rozdawaniu nagród na konkurs? Mam do rozdania 240k metalu, 180 kryształu i 120 dauteru Powinniście dostać wyniki ale jakby co to wkleje:
I: LORDSID75 - 769% dostaje 100k metalu, 80k kryształu i 60k dauteru
II: CRM - 191% dostaje 80k metalu, 60k kryształu i 40k dauteru
III: PLUTO008 - 166% dostaje 60k metalu, 40k kryształu i 20k dauteru
Jakby ktoś się zdecydował pomóc to wyślijcie mi wiadomość że wysłaliście komuś surówkę żebym nie wysłał drugi raz.


"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to myslę sobie po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić. Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił." ks. Jan Twardowski "Niecodziennik cały"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.inib2009.pun.pl www.dojonandb.pun.pl www.jarzebinowka.pun.pl www.l2espada.pun.pl www.wisla.pun.pl